“Moda” check-in-urilor pe Facebook a cuprins si Romania, dupa ce de-a lungul a cativa ani FourSquare facea “ravagii” in SUA si statele din vestul Europei. In top 3 preferinte pentru romani se numara trei mall-uri, urmate de aeroporturi si restaurante/baruri scumpe. De ce simt nevoia romanii sa se evidentieze, astfel?
Primele trei locatii ca numar de check-in-uri sunt, conform datelor Facebrands, Afi Palace Cotroceni, cu peste 122.000 de check-in-uri. Afi este urmat de un alt mall, Baneasa Shopping City (aproape 120.000 de check-in-uri) si de City Park din Constanta, cu peste 90.000 de check-in-uri.
Urmatoarele doua pozitii sunt ocupate de aeroportul din Otopeni, indicand dorinta romanilor de a arata ori ca pleca intr-o tara straina ori ca s-au intors in Romania cu bine – Aeroportul International Henri Coanda are aproape 70.000 de check-in-uri in timp ce acelasi aeroport, dar denumirea in engleza – Bucharest International Airport are 63.000 de check-in-uri.
Lista este completata de cateva baruri si terase considerate ca fiind mai scumpe – Freddo Bar & Lounge are 57.000 de check-in-uri, Embassy are 50.000. Top 10 este completat cu alte mall-uri si terase.
(sursa foto)
Abia pe locul 11 intra o locatie stradala – Piata Romana, cu 35.000 de check-in-uri. Piata Victoriei si Gara de Nord ocupa locurile 15 si respectiv 16. Primul McDonald’s, cel din Piata Romana, ocupa locul 17, cu 27.000 de check-in-uri.
Prima universitate care intra in top este Academia de Studii Economice din Bucuresti, pe locul 19, avand 25.000 de check-in-uri.
Stadionul National Arena este de asemenea tinta oamenilor ce vor sa arate pe Facebook unde se afla, cu 22.000 de check-in-uri (locul 25), urmat de primul parc din top – Herastrau, cu 21.000 de check-in-uri.
Primul liceu din Bucuresti ce apare in top este Colegiul National Gheorghe Lazar (l