Cosmote, Orange şi Vodafone au adăugat de ceva timp în portofoliu abonamente de comunicare nelimitată în afara reţelei, dar cât de bine au prins acestea la consumatori.
“Începând din luna iulie anul trecut, când am lansat abonamentul Cosmote No Limit, primul pachet ce oferea pe piața din România comunicare nelimitată de voce, la nivel naţional, alături de comunicare nelimitată în reţea prin text, video şi imagini, tot mai mulți clienți au ales acest tip de pachete”, a declarat pentru ECONOMICA.NET, Gabriel Ioniţă , Product and Services Development Senior Manager, Cosmote România.
Potrivit acestuia, având în vedere succesul demonstrat până acum, ne așteptam ca acest trend să continue.
Reprezentanţii Vodafone România spun că încă din ziua lansării, noile abonamente RED se bucura de un mare success, atât în rândul clienţilor persoane fizice, cât şi în randul companiilor, lucru reflectat în numărul mare de clienţi ce au ales să activeze un pachet RED.
“Ne aşteptăm ca abonamentele RED să creasca loialitatea clieţilor, în special datorită experienţei complete oferite”, a mai spus oficialii Vodafone.
“Abonamentul Tigru 30 a fost foarte bine primit de clienţii Orange, atât de cei existenţi, cât şi de clienţii noi, atraşi de beneficiile nelimitate oferite. Acesta se adresează clienţilor care doresc să comunice nelimitat fără costuri suplimentare şi care sunt dispuşi să platească 30 de euro pentru abonamentul lor lunar de telefonie. În Romania, categoria reprezentată de aceşti clienţi nu este atât de semnificativă”, a declarat Andreea Beleneş, Consumer Division Manager Orange România.
Potrivit acesteia, clienţii care vor opta pentru abonamentul Tigru 30 probabil că vor păstra un singur număr de telefon. “Însă, daca ţinem cont de ponderea redusă a abonamentelor de tip nelimitat în totalul SIM-urilor din piaţă, nu ne aşteptăm la un impact semn