Castigurile din proiectele de comunicarea digitala sunt ceea ce va duce la cresterea agentiilor de comunicare, pentru ca acestea sunt constante si continuee, in timp ce fee-urile pe creatie sunt mai rare, a declarat pentru Wall-Street.ro, Catalin Rusu, CEO si director de creatie al agentiei de strategie si manifestare creativa de brand Rusu+ Bortun Brand Growers.
“Nu fee-urile de creatie sunt salvarea agentiilor pentru ca sunt mai rare, ci cele de creatie digitala, de social media, pentru digital pentru ca acolo ai nevoie de constanta, in timp ce la creatie este nevoie, in unele cazuri, doar de improspatare punctuala. Bugetele continua sa scada per ansamblu, dar sa creasca pe online, iar pe noi ne avantajeaza acest lucru pentru ca suntem o agentie care face creatie, branding si digital. In schimb, daca timp de 5-10 ani ai spus ca faci doar un anumit lucru, iar acum ai cotit-o catre online pentru ca asa merge piata, iti scade capitalul de simpatie si respect, dar este o investitie necesara. Companiile care au crescut in ultimii ani au fost agentiile care au pus online-ul in centru”, explica Rusu. Vor sa creasca cu 20% anul acesta Businessul Rusu+ Bortun este format din doua companii aflate sub acelasi acoperis: Rusu+ Bortun Brand Growers, agentie strategie si manifestare creativa de brand, si cea de digital si social media, Rusu+Bortun Cyber Growers. Cele doua agentii au avut anul trecut afaceri in jurul a 0,7 milioane de euro. Proiectele de digital inseamna 35-40% din business.
„Dupa primul semestru din 2013, suntem in grafic pentru o crestere de 20% fata de anul trecut. Avansul este determinat de Baumix (rebranduit in Patru Maini), RCS&RDS, Synevo, Top Factoring si de proiectele de digital. Anul acesta este unul foarte bun, pentru ca acum facem ce ne-am dorit de cand am inceput, in 2008. Insa a trebuit sa trecem prin alte experiente pana sa