În cadrul şedinţei extraordinare de ieri printre alte subiecte de discuţie a fost adusă în atenţia administraţiei locale problema sediului în care funcţionează la ora actuală Serviciul Public Comunitar Local Evidenţa Populaţiei Turda.
Viceprimarul Lucian Nemeş spune că spaţiile sunt subdimensionate, se lucrează în condiţii improprii, nu există toalete, subsolul clădirii este inundat iar personalul întâmpină dificultăţi în realizarea atribuţiilor de serviciu din cauza volumului mare de muncă raportat la numărul angajaţilor.
Zilnic aproximativ 80 de persoane calcă pragul instituţiei pentru a obţine cartea de identitate, cartea de alegător sau buletinul provizoriu.
"Am fost acolo în calitate de simplu cetăţean să-mi refac buletinul dar ce am vazut m-a îngrozit, nu se poate aşa ceva! Nu au spaţiu pentru arhivă, documente importante sunt depozitate în spaţii improprii...demult trebuia luată o decizie de schimbare a sediului...aş dori să propun un schimb de imobile cu cel al Administraţiei Patrimoniului Imobiliar situat în centrul oraşului şi care este mult mai generos" transmite Nemeş.
Primarul Tudor Ştefănie spune că pentru evidenţa populaţiei există deja un proiect de modernizare şi îmbunătăţire a condiţiilor de lucru care se află în derulare. Consilierii locali au fost şi ei de acord au propunerea viceprimarului de schimbare a sediului instituţiei care este frecventată anual de aproximativ 9.000 de persoane, cu condiţia găsirii cadrului legal prin care să se facă acest schimb.
În cadrul şedinţei extraordinare de ieri printre alte subiecte de discuţie a fost adusă în atenţia administraţiei locale problema sediului în care funcţionează la ora actuală Serviciul Public Comunitar Local Evidenţa Populaţiei Turda.
Viceprimarul Lucian Nemeş spune că spaţiile sunt subdimensionate, se lucrează în condiţii improprii, nu există