Accidentul de ieri al milionarului Nicolae Nae, care a murit strivit de un tren, după ce a trecut cu maşina printre barierele de pe şoseaua Petricani, scoate la iveală o realitate îngrijorătoare. Tot mai mulţi şoferi români aleg să ignore semnalele acustice şi luminoase de la trecerile de nivel cu calea ferată şi, pentru câteva minute câştigate, îşi riscă viaţa.
Bariera de pe şoseaua Petricani, unde a sfârşit lovit de tren miliardarul Nicolae Nae, este ignorată de unii şoferi de multă vreme. Deşi riscul de a fi loviţi de tren este uriaş, aceştia depăşesc coloanele de maşini şi fac slalom printre bariere.
Situaţia se repetă în toată ţara: trecerile la nivel cu calea ferată, cu sau fără bariere, sunt ignorate de şoferi.
Acum patru ani, în localitatea ieşeană Scânteia s-a petrecut una dintre cele mai mari tragedii rutiere. 14 oameni au murit, după ce microbuzul în care se aflau a fost lovit de tren. Cauza: şoferul a ignorat semnalele acustice şi luminoase de la trecerea cu calea ferată.
Citeste mai mult pe RTV.NET
Accidentul de ieri al milionarului Nicolae Nae, care a murit strivit de un tren, după ce a trecut cu maşina printre barierele de pe şoseaua Petricani, scoate la iveală o realitate îngrijorătoare. Tot mai mulţi şoferi români aleg să ignore semnalele acustice şi luminoase de la trecerile de nivel cu calea ferată şi, pentru câteva minute câştigate, îşi riscă viaţa.
Bariera de pe şoseaua Petricani, unde a sfârşit lovit de tren miliardarul Nicolae Nae, este ignorată de unii şoferi de multă vreme. Deşi riscul de a fi loviţi de tren este uriaş, aceştia depăşesc coloanele de maşini şi fac slalom printre bariere.
Situaţia se repetă în toată ţara: trecerile la nivel cu calea ferată, cu sau fără bariere, sunt ignorate de şoferi.
Acum patru ani, în localitatea ieşeană Scânteia s-a petrecut una dintre cele mai mari tragedii ruti