Doar 6 consilieri locali au fost prezenţi joi dimineaţă, la reunirea comisiilor 1 şi 5 din cadrul Consiliului Local, pentru analizarea situaţiei privind alegerea unei firme partenere care să se ocupe de organizarea Zilelor Municipiului, care vor avea loc în perioada 30 august - 1 septembrie 2013.
După discuţii care au durat circa o oră, consilierii au ajuns la concluzia că anunţul publicat într-un site local fără audienţă a fost o eroare a administraţiei locale (nici măcar nu s-a reuşit identificarea modalităţii prin care acel anunţ s-a publicat!) şi că trebuie reluată procedura unui anunţ pentru selecţia ofertelor în ceea ce priveşte serviciile muzicale.
Asta pentru că, în conformitate cu legislaţia în vigoare, administraţia locală nu ar putea cheltui o sumă mai mare de 30.000 de euro fără a organiza o licitaţie pentru contractarea serviciilor, situaţie în care procedura ar depăşi data organizării efective a Zilelor Municipiului.
Astfel, s-a decis să se publice un anunţ de colaborare doar pentru serviciile muzicale, urmând ca Primăria să facă o achiziţie directă, în urma ofertelor prezentate, care să se încadreze în cei 30.000 de euro. celelalte cheltuieli, cu artiştii de muzică populară, scena şi instalaţia de sunet, artificiile şi altele, ar urma să se facă prin Casa de Cultură Turda.
Conform celor stabilite, în selecţia ofertelor se va ţine cont de artiştii propuşi (3 pe zi), promovarea evenimentului şi experienţa similară. Ofertele vor fi depuse până marţi, 23 iulie, la ora 12.00, urmând ca deschiderea lor să se facă în aceeaşi zi, la ora 12.30. Deşi reprezentanţii administraţiei locale au susţinut că în cursul după-amiezii de joi anunţul se va publica pe site-ul Primăriei, acesta încă nu a fost publicat.
Consilierii prezenţi la discuţii au fost: Cristian Felezeu (PNL), Lucian nemeş (PPDD, viceprimar), Sorin Bichiş (PDL)