Timişorenii care alcătuiesc proiectul BRUM au avut parte de un public care a apreciat aşa cum se cuvine compoziţiile lor, aseară, în clubul Aethernative, unde, în urma unor aplauze prelungite, muzicienii au revenit pentru un bis.
Dincolo de orice fel de etichete, muzica trupei timişorene BRUM atrage atenţia fiindcă îmbină într-un fel cât se poate de adorabil influenţe folosite en–gros din ceea ce numim astăzi „muzică electronică“ cu sunete naturale, acestea din urmă provenind dintr-o sumedenie de stiluri ca nu – jazz sau rock. Urechile destupate şi avide de sonorităţi noi descoperă destule motive pentru a zăbovi aşa cum se cuvine asupra compoziţiilor trupei.
Proiectul a derivat din Brum Conspiracy şi Bumbapa, binecunoscute scenei româneşti prin concertele lor în deschidere la band-uri ca Unkle, Tricky, Sofa Surfers, Pink Martini, Brain Damage şi din cadrul multor festivaluri şi cluburi din Europa. „Totul a început prin 2008. Cântăm lucrurile care au rămas imprimate din copilărie. Ceva ce astăzi ar fi definit fusion între electro şi jazz şi rock“, spune Cătă Vaştagu, „creierul“ proiectului care are parte de o sumedenie de aprecieri din partea melomanilor adevăraţi. Alături de el, în această excursie sonoră se află Anghel Mailat (bass) şi Radu Pieloiu (tobe), doi muzicieni binecunoscuţi în scena locală.
“Mă motivează pasiunea pentru muzică, mă hrănesc cu asta. Am ales să fac muzica ce îmi place mie. Trebuie să ai o satisfacţie sprirituală. Vrem să scoatem un album, dar încă nu suntem pregătiţi. Nu e vorba de bani sau bariere tehnice. E un echilibru între ceea ce vrem noi şi un posibil rezultat. E mult de lucru, sunt elemente rafinate care necesită o mare atenţie, o preopcupare specială pentru culoarea sunetului“, spune Cătă, fan al casei de discuri Ninja Tune şi deosebit de încântat de muzica celor de la Fuck Buttons.
Muzicienii au parte de o s