Muzeul Naţional Brukenthal anunţă că începând din luna iulie lansează gama de suveniruri „I love Brukenthal”, o serie de 9 produse tip suvenir – cană, magnet decorativ, puzzle, breloc, mouse-pad, tricou, plasă hârtie, set suporturi pahare şi sacoşă din in.
Începând din luna iulie a anului curent, în cadrul campaniei de susţinere „I love Brukenthal”, Muzeul Naţional Brukenthal lansează o serie de 9 produse tip suvenir – cană, magnet decorativ, puzzle, breloc, mouse-pad, tricou, plasă hârtie, set suporturi pahare şi sacoşă din in.
În această etapă de promovare, imaginea campaniei o fac mascotele Palatului Brukenthal, motanii Antonello şi Donatello. “Între sursele de inspiraţie menţionăm două trenduri consacrate în promovarea zilelor noastre: campania I Love NY (1977) şi o campanie britanică ce a eşuat în lansarea iniţială din 1939, fiind redescoperită în 2000: Keep Calm and Carry On. Seria de produse a fost realizată în urma a şase luni de testare a pieţei când s-au vândut aproximativ 600 de suveniruri (căni şi magneţi decorativi) cu Antonello şi Donatello”, se arată într-un comunicat trimis de Muzeul.
Cât costă
Listă de preţuri este următoarea: Cană: 9 lei, Magnet decorativ: 3 lei, Puzzle: 8 lei
Breloc: 2,50 lei, Mouse-pad: 10 lei, Tricou/copii: 21 lei, adulţi: 25 lei, Plasă hârtie: 4 lei
Set suporturi pahare: 14 lei, Sacoşă din in: 10 lei. Echipa care a contribuit la realizarea produselor:
Echipa proiectului e formată din: Dana Hrib şi Anamaria Tudorie, Foto: Gabriela Cuzepan, Grafică: Chris Balthes, Realizare: Gorgona Design
Campanie de susţinere
Vă reamintim că „I love Brukenthal” este o campanie de susţinere a muzeului lansată în luna mai, anul curent. Prin campania „I Love Brukenthal”, Muzeul Naţional Brukenthal propune revenirea la recunoaşterea actului individual al patronajului c