Dupa ce a starnit un scandal monstru anuntand ca-si va taxa pasagerii pentru vizitele la toaleta, Ryanair anunta un alt plan de a mai scoate niste bani: inchirierea fuselajului aparatelor ca spatiu de reclama.
Astfel, varful aripilor, fata aparatului si o parte din laterale pot fi inchiriate pe o durata de 12 luni ca spatiu de reclama. Ryanair sustine ca este, probabil, cea mai la vedere si ieftina forma de publicitate. In plus, spatiul pus la dispozitie este generos.
Compania low cost pune la dispozitie peste 300 de aparate, a anuntat, conform Daily Mail, directorul executiv Michael O'Leary.
Aparatele vor continua sa poarte logo-ul companiei in locul in care acesta a fost amplasat, insa restul spatiului pe suprafata acestora poate fi inchiriat.
Compania a refuzat sa anunte care este prima companie cu care este in tratative.
Lansata in 1985, compania a mai testat ideea si in trecut, acoperindu-si cateva aparate complet cu brandul unei alte companii, cum ar fi Jaguar sau Guiness. Acum, va inchiria spatiu pe toate cele 303 avioane.
Analistii cred ca decizia nu va aduce Ryanair incasari imense, insa acestea se vor simti. Pe langa taxarea pasagerilor la toaleta, chiar amplasandu-se in unele avioane dispozitive pentru monede, Ryanair a luat in consideratie in trecut si inlocuirea a 10 randuri de scaune cu locuri in picioare.
Dupa ce a starnit un scandal monstru anuntand ca-si va taxa pasagerii pentru vizitele la toaleta, Ryanair anunta un alt plan de a mai scoate niste bani: inchirierea fuselajului aparatelor ca spatiu de reclama.
Astfel, varful aripilor, fata aparatului si o parte din laterale pot fi inchiriate pe o durata de 12 luni ca spatiu de reclama. Ryanair sustine ca este, probabil, cea mai la vedere si ieftina forma de publicitate. In plus, spatiul pus la dispozi