Agenţia de turism Happy Tour a anunţat o creştere de 16% a veniturilor încasate din evenimentele corporate (M.I.C.E.), de la începutul anului 2013. În anul 2012, echipa de M.I.C.E. (Meetings, Incentives, Congresses, Exhibitions) a Happy Tour a gestionat aproximativ 1.500 de evenimente la care au participat circa 45.000 de persoane, relevă un comunicat al agenţiei.
Cel mai mare eveniment organizat de agenţie în anul 2012 a fost o conferinţă de vânzări cu 1.500 de participanţi, iar cel mai mare buget de eveniment pentru anul 2012 a fost de 400.000 euro, pentru o conferinţă de vânzări ce a inclus şi servicii VIP premium: transfer cu avion privat sau cu elicopter, locaţii exclusiviste şi un concept unic.
"Industria M.I.C.E din România este într-o continuă dezvoltare şi adaptare la condiţiile economice actuale. În prezent, 70% dintre evenimentele organizate de noi se desfăşoară în România şi 30% în străinătate, aici ajutându-ne foarte mult şi experienţa noastră în organizarea de călătorii de business în sistem de incentive. Organizăm evenimente variate, de la reuniuni exclusiviste cu 10-15 participanţi, la petreceri tematice, seri de gală, conferinţe, cursuri sau seminarii cu câteva sute de persoane", a declarat Izabela Glomnicu, Events Manager Happy Tour.
"Strategia noastră este de a ne focusa în continuare asupra zonei corporate şi M.I.C.E., dorind ca, în trei ani, organizarea de evenimente să reprezinte 20% din activitatea totală a Happy Tour", a declarat Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour Group.
Divizia de M.I.C.E. (Meetings, Incentives, Congresses, Exhibitions) reprezintă o linie de business în creştere pentru Happy Tour, totalizând 8% din întreaga activitate a agenţiei de turism. Cifra de afaceri a Happy Tour în anul 2012 a fost de 41 milioane de euro.
Agenţia de turism Happy Tour a anunţat o creştere de 16% a veniturilor încasate