Chevrolet aniversează în acest an un secol de existenţă a logo-ului tip papion, adăugat pe maşini de cofondatorul mărcii americane, William C. Durant, în anul 1913.
În ciuda numeroaselor povestiri legate de originea celebrei embleme americane, un singur lucru a rămas cert. Papionul din Detroit a împodobit de-a lungul timpului aproximativ 215 milioane de automobile, 60 dintre acestea fiind încă în circulaţie.
Statistica mărcii americane este şi mai impresionantă: un autoturism, un crossover sau un camion Chevrolet este vândut la fiecare 6,39 secunde în una dintre cele 140 de ţări, iar marca a atins un record de 2,5 milioane de unităţi vândute în primele şase luni ale acestui an.
Cadoul aniversar pentru centenarul papionului este reprezentat de lansarea de modele noi, precum sedanul compact Cruze Clean Turbo Diesel în S.U.A. şi SUV-ul de mici dimensiuni Trax, ambele disponibile pe 40 de pieţe internaţionale.
„Papionul Chevrolet este faimos în întreaga lume şi a devenit sinonimul ingeniozităţii americane. Indiferent dacă tractaţi mii de kilograme pe teren stâncos într-un pickup Silverado sau faceţi naveta într-un autovehicul electric Spark, papionul Chevrolet se va afla întotdeauna în fruntea călătoriilor dumneavoastră", a declarat Tim Mahoney, Director de Marketing al Chevrolet.