Iubitori de IT, angajaţii Yahoo duc în general o muncă sedentară, fiind în cea mai mare parte din orele petrecute la muncă la un birou, în faţa unui calculator. Yahoo vrea să schimbe acest lucru şi îşi motivează angajaţii să se menţină în formă oferindu-le o brăţară care stochează informaţii despre orele dormite, ritmul cardiac, alimentele consumate însă cu o singură condiţie: să alerge sau să se plimbe pe jos 160 de kilometri în 30 de zile, scrie Bloomberg BusinessWeek.
Această iniţiativă face parte dintr-o provocare “fitness” pe o perioadă de o lună pe care Yahoo! o va lansa la sfârşitul acestei veri. Angajaţii işi vor putea însă păstra brăţara Jawbone Up (care se vinde în magazine la un preţ de 129 de dolari) chiar şi dacă nu-şi ating obiectivul de a se plimba pe jos peste un kilometru.
“Programul este complet opţional. Dacă angajaţii aleg să participe, brăţara va monitoriza activitatea lor. Acest program face parte din eforturile companiei de face viaţa angajaţilor mai sănătoasă şi de face din Yahoo! cel mai bun loc de muncă”, a explicat un reprezentant al gigantului IT.
Yahoo a refuzat să ofere informaţii cu privire la numărul de participanţi pentru acest program. Directorul executiv al Yahoo! Marissa Mayer este un exemplu pentru angajaţii să-i, fiind posesoarea unei brăţări Jawbone Up din primăvara acestui an.
Iubitori de IT, angajaţii Yahoo duc în general o muncă sedentară, fiind în cea mai mare parte din orele petrecute la muncă la un birou, în faţa unui calculator. Yahoo vrea să schimbe acest lucru şi îşi motivează angajaţii să se menţină în formă oferindu-le o brăţară care stochează informaţii despre orele dormite, ritmul cardiac, alimentele consumate însă cu o singură condiţie: să alerge sau să se plimbe pe jos 160 de kilometri în 30 de zile, scrie Bloomberg BusinessWeek.
Această iniţiativă face parte dintr-o provocare “