Walmart, cel mai mare angajator din Statele Unite, ocupă doar al zecelea loc în clasamentul companiilor care investesc cel mai mult în publicitate din America, potrivit datelor Kantar, preluate de Ad Age.
Printre alţi advertiseri care au alocat anul trecut foarte mulţi bani pentru promovare se mai numără McDonald's, Macy's şi T-Mobile.
Cu toate acestea, există şi giganţi care nu au reuşit să intre în top. Un exemplu în acest sens este Apple, care se situează pe locul 12, cu cheltuieli de publicitate de 662 milioane de dolari.
Competitorul acestuia, Samsung, a investit chiar mai puţin: 597 milioane dolari, situându-se pe locul al cincisprezecelea.
Topul companiilor care investesc cei mai mulţi bani în publicitate:
10. Walmart - 690 milioane dolari
Retailerul american este un colos agil în ceea ce priveşte promovarea şi, potrivit ultimelor acţiuni întreprinse în acest sens, va continua acest trend de investiţii agresive în advertising. Astfel, cea mai recentă campanie a Walmart include o asociere cu celebrul bucătar Paula Deen menită să păstreze imaginea unui brand imaculat.
9. Macy's - 762 milioane de dolari
O mare parte din investiţiile de promovare ale retailer-ului de îmbrăcăminte se îndreaptă către segmentul de entertainment. Un exemplu în acest sens este spectacolul de artificii realizat de companie cu ocazia Zilei naţionale a SUA, în New York.
8. T-Mobile - 773 milioane dolari
Recent, furnizorul din industria telecomunicaţiilor a făcut tranziţia de la seria de campanii ce includeau fata îmbrăcată în roz la cele destinate exclusiv promovării iPhone 5 şi a noilor modalităţi de cumpărare ale acestuia.
7. Ford - 857 milioane dolari
Producătorul de autoturisme Ford are un an de pomină: vânzările din primul trimestru au depăşit aşteptările, ajungând la