Acţiunile Google, operatorul celui mai mare motor de căutare pe internet din lume, au scăzut la sfârşitul săptămânii trecute cu 1,9%, la 896,6 dolari, cel mai mare declin din ultima lună, după ce veniturile şi profitul înregistrate de companie în al doilea trimestru au fost sub estimările analiştilor din cauza strategiei gigantului IT american de a se axa pe publicitatea afişată pe dispozitivele mobile, scrie Bloomberg.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.07.2013ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Acţiunile Google, operatorul celui mai mare motor de căutare pe internet din lume, au scăzut la sfârşitul săptămânii trecute cu 1,9%, la 896,6 dolari, cel mai mare declin din ultima lună, după ce veniturile şi profitul înregistrate de companie în al doilea trimestru au fost sub estimările analiştilor din cauza strategiei gigantului IT american de a se axa pe publicitatea afişată pe dispozitivele mobile, scrie Bloomberg.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.07.2013ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la un