Philippe Besadoux, francezul care conduce în România cele 81 de magazine Kenvelo, Lee Cooper, Timeout şi Tom Tailor, cu afaceri totale de 102 milioane de lei (23 mil. euro), va aduce francizele unui nou brand de haine şi ale unui lanţ de cafenele franţuzeşti.
Până acum francezul a fost implicat în businessul local doar la nivel executiv, însă în cazul celor două afaceri ce urmează a fi dezvoltate din toamna acestui an – brandul de fashion MIM şi lanţul de cafenele Brioche Dorée – Besadoux este implicat direct, fiind acţionar alături de un conaţional de-al său, Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance.
„Lumea vorbeşte despre criza din economie şi despre lipsa apetitului de consum. Eu cred că ceea ce vedem acum este noua realitate economică şi nu ar trebui să mai visăm la creşteri, ci ar trebui să ne adaptăm la situaţia actuală“, a spus Besadoux pentru revista BUSINESS Magazin (www.bmag.ro).
Într-o perioadă în care românii sunt tot mai atenţi pe ce dau banii şi pun preţul pe primul loc atunci când vine vorba de cumpărături, Philippe Besadoux a decis să aducă la Bucureşti o marcă franţuzească cu preţuri mici. Preţul unei rochii începe de la cinci euro, iar cel al unei perechi de jeans de la nouă euro. Magazinele MIM vor intra astfel în concurenţă directă cu H&M.
Francezul va rămâne şi la conducerea Kenvelo şi a celorlalte mărci pe care le-a adus în ultimii ani în România – Lee Cooper (2011), TimeOut (2012) şi Tom Tailor (2011). „A avea un portofoliu mai mare de branduri înseamnă o forţă mai mare de negociere. Pe piaţa locală de modă trebuie să fii mare ca să poţi rămâne în joc.“
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 19.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financi