Se trezeste in fiecare zi la 5 dimineata, isi face cumparaturile doar in anumite zile si doar dupa ce isi stabileste foarte clar lista si vrea sa schimbe ceva in ceea ce inseamna educatia pe zona de nutritie in Romania, asta in timp ce zi de zi conduce una dintre cele mai importante firme de PR de pe plan local.
Entuziasmul si dorinta de a schimba ceva in felul in care ne educam copii cu privire la ce inseamna un stil de viata sanatos sunt atributele care o caracterizeaza cel mai bine pe Larisa Petrini, managing partner Saatchi&Saatchi PR, atunci cand vine vorba de postura sa de ambasador al Food Revolution Day.
Larisa Petrini este din prima parte a acestui an ambasador al Food Revolution Day, un proiect initiat de cunoscutul bucatar Jamie Oliver. Ea este al cincilea ambasador din Romania al Food Revolution Day, un proiect care isi propune sa schimbe pe cat posibil proastele obiceiuri alimentare. Isi ia in serios rolul, asa ca deja a inceput sa tina unele cursuri de nutritie in Scoala Americana, iar pe viitor spera sa inceapa sa popularizeze stilul de viata sanatos in randul a din ce in ce mai multi copii.
Cum a ajuns aici? In primul rand ea insasi a inceput de ceva vreme sa isi schimbe stilul de viata. Unde s-a facut declicul este dificil de identificat cu exactitate. Faptul ca este mama a avut probabil o influenta, iar apoi informarea continua in domeniu te face sa realizezi unele lucruri, sa incerci altele si intr-un final sa iti creezi propriul stil de viata sanatos. De aici pana la a incerca sa schimbi ceva, sa vii sa incerci sa aduci o rezolvare a problemei, mai ales ca si in Romania supraponderabilitatea la copii devine o provocare, mai este doar un pas.
Pentru Larisa Petrini acel pas a fost Food Revolution Day.
„Am citit despre proiect in presa internationala si am continuat sa urmaresc subiectul dupa care, la inceputul anul