Veniturile din internet ale Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, au crescut cu 26% în primul trimestru al anului fiscal (aprilie - iunie), pe fondul creşterii numărului de clienţi care cumpără smartphone-uri şi tablete împreună cu planuri tarifare care includ servicii de date, potrivit datelor companiei.
„Şi în acest trimestru am avut o creştere puternică a veniturilor din date mobile, de 26%, faţă de anul trecut“, a declarat Iñaki Berroeta, CEO al Vodafone România.
Avansul de pe zona de date - una dintre puţinele zone de creştere în telefonia mobilă de la debutul crizei economice - nu a reuşit însă să compenseze impactul negativ al reducerii cu 40% a tarifelor de interconectare din anul 2012, veniturile din servicii ale Vodafone România scăzând în trimestrul încheiat în iunie cu cu 4% la 177 milioane de euro. Excluzând impactul reducerii acestor tarife, care sunt stabilite de Autoritatea de Reglementare în Comunicaţii, afacerile Vodafone ar fi crescut cu 1%, a spus şeful Vodafone. „Dacă excludem impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile noastre din servicii au crescut de la un an la altul“, a spus Berroeta.
Numărul de clienţi ai Vodafone România a crescut cu 57.064 faţă de trimestrul precedent, la 8,138 milioane de clienţi.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin