În urmă cu mai bine de 17 ani, Porfir Popescu deschidea primul magazin de ceasuri elveţiene din Capitală, iar anul trecut, cele trei magazine Galt de pe Calea Victoriei, din zona Dorobanţi şi din galeriile The Grand ale hotelului Marriott au ajuns la afaceri de 13,5 milioane de lei (3 milioane de euro). Anul acesta, antreprenorul şi-a bugetat un avans de 10%.
„Prin specificul domeniului pe care îl reprezentăm (orologeria elveţiană - n. red.) ne adresăm unei categorii relativ restrânse de clienţi, selectaţi (…) prin accesul destul de limitat la nivelurile de preţ ridicate ale acestor produse din categoria Swiss Made. Preţul mediu al unui ceas elveţian vândut în România este undeva pe la 2.500 – 3.000 de lei.“
Popescu mai spune că brandurile cele mai căutate se împart în două categorii: cele cu nume cunoscute pe piaţa românească, importate şi în trecutul mai îndepărtat (cum ar fi Longines, Omega, IWC Schaffausen) şi branduri ce au intrat pe piaţă mai recent (Ulysse Nardin, Zenith, Girard-Perregaux sau A. Lange& Sohne).
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 18.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
În urmă cu mai bine de 17 ani, Porfir Popescu deschidea primul magazin de ceasuri elveţiene din Capitală, iar anul t