Mallurile din România sunt folosite pentru cumpărături, dar şi ca loc de întâlnire şi pentru petrecerea timpului liber, iar această tendinţă a început să se propage şi în centrele comerciale din vestul Europei, în care accentul este pus în cele mai multe cazuri doar pe „shopping“, afirmă austriacul Walter Wolfler, manager cu o experienţă de 25 de ani în piaţa de retail. Continuarea pe ZFCorporate
Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine Vizualizari: Printeaza Aboneaza-te:RSSNewsletterTrimite stirea pe:TwitterFacebookMail Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine
Mallurile din România sunt folosite pentru cumpărături, dar şi ca loc de întâlnire şi pentru petrecerea timpului liber, iar această tendinţă a început să se propage şi în centrele comerciale din vestul Europei, în care accentul este pus în cele mai multe cazuri doar pe „shopping“, afirmă austriacul Walter Wolfler, manager cu o experienţă de 25 de ani în piaţa de retail. Continuarea pe ZFCorporate
Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine Vizualizari: Printeaza Aboneaza-te:RSSNewsletterTrimite stirea pe:TwitterFacebookMail Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine