Biz Stone, unul dintre co-fondatorii reţelei Twitter, a făcut o sugestie interesantă administratorilor Facebook: introducerea unui abonament plătit, în schimbul căruia utilizatorii să poată accesa serviciile reţelei de socializare fără a mai fi bombardaţi cu mesaje publicitare.
Povestind din propria experienţă, Stone a mărturisit că a devenit utilizator înregistrat încă din perioada de început a reţelei de socializare, însă experienţa avută i-a fost ruinată după ce din grabă sau neatenţie a confirmat toate cererile de instalare primite pentru aplicaţii Facebook, care apoi l-au bombardat cu informaţii inutile. Copleşit de toate funcţiile adăugate în plus de-a lungul timpului, Stone a rărit vizitele în pagina sa de Facebook, iar pentru o perioadă chiar a renunţat cu totul la acest obicei.
Între timp, ajuns să colaboreze cu mai mulţi foşti angajaţi Facebook cooptaţi în cadrul unui proiect pornit chiar de el, Stone a primit ajutor pentru înlăturarea aplicaţiilor nedorite şi mesajele primite din partea acestora, recăpătând motivaţia necesară pentru a vizita paginile reţelei de socializare.
Acceptând mai întâi faptul majoritatea utilizatorilor sunt mulţumiţi de serviciile Facebook şi acceptă reclamele ştiind că astfel reţeaua de socializare poate rămâne gratuită, Biz Stone face o sugestie pentru mulţumirea celora care le detestă pur şi simplu: opţiunea Facebook Premium, prin care cei care petrec mult timp în paginile reţelei să poată scăpa de reclame şi neplăcerile pe care acestea le pot cauza. Conform propriilor estimări, suma de 10 dolari ar fi suficientă pentru compensarea tuturor reclamelor eliminate, ba chiar şi includerea unor funcţii în plus, accesibile exclusiv utilizatorilor Facebook Premium. Presupunând că măcar 10% dintre utilizatori ar opta pentru pachetul Premium, Facebook ar înregistra venituri suplimentare de 1 miliard dolari lunar.