In timp ce in domeniul publicitatii sau al achizitiei de spatiu publicitar se vorbeste aproape numai de stagnari sau scaderi de bugete, in relatii publice, lucrurile sunt putine diferite. De exemplu, Mihaela Rentea, fondatoarea si managing director al agentiei de relatii publice Trust Communications, afirma ca lucreaza pentru clienti care si-au marit si cu 25% bugetele de comunicare pentru anul acesta.
Agentia a fost fondata in 2003 de catre Mihaela Rentea, cea care a pus bazele Samsung Electronics Romania in 1998, la varsta de 23 de ani. Cand a infiintat Trust Communications, Rentea a fost aleasa ca reprezentat exclusiv de comunicare pentru Samsung.
In 2005 ea a inghetat activitatea Trust Communications si a revenit ca angajat al Samsung pana in mai 2008. Dupa terminarea unei facultati este foarte bine sa mergi intr-o multinationala "Dupa 10 ani de multinationala am simtit nevoia sa ma opresc. Ca ADN profesional raman un om de multinationala, dar am simtit nevoia sa merg mai departe. Dupa terminarea unei facultati, daca vrei sa incepi sa inveti ceva, este foarte bine sa mergi intr-o multinationala. Este un foarte bun loc in care poti sa incepi o cariera”, explica Rentea.
Ea adauga ca atunci cand a plecat de la Samsung nu si-a propus sa mearga in antreprenoriat, ci doar sa faca o pauza. Dupa plecarea de la Samsung, Mihaela Rentea a oferit initial servicii de consultanta de business prin Trust Communications. Primul client al companiei pentru servicii de comunicare a fost Intel, iar acesta a fost castigat in 2009.
“Nu am fondat agentia ca sa fim cei mai mari. Dar voiam sa ofer exact lucrurile care mi-au lipsit mie cand eram client. Exista o foarte mare diferenta intre felul in care comunica o companie si cum comunciam noi ca persoane. In companii se folosesc foarte multe cuvinte sonore si care uneori sunt goale. Este vorba despre c