Referitor la articolul „Zilele Municipiului Turda: S-a stabilit publicarea altui anunţ pentru găsirea unui partener în organizare!” dorim să aducem câteva precizări pentru a elimina orice fel de speculaţii sau interpretări eronate cu privire la modalitatea de organizare a celei de-a 13 -a ediţii a evenimentului dedicat turdenilor.
OUG 34/2006, privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, stabileşte în mod neechivoc modul în care pot fi achiziţionate serviciile, precum şi instituţiile sau persoanele abilitate să le pună în practică, în cazul de faţă fiind vorba de instituţia primarului şi aparatul său de specialitate, nicidecum de consilieri. Noţiunea de anunţ şi conţinutul acestuia după cum cum el a fost stabilit de către comisiile Consiliului Local, nr 1 şi 5, nu se încadrează sub nici o formă prescripţiilor stabilite de actul normativ amintit, astfel că nu poate avea nici o valoare practică.
Pe cale de consecinţă, mecanismul prin care pot fi achiziţionate servicii este cel stipulat de art. 122, lit. B din OUG 34/2006, conform căruia executivul Primariei Municipiului Turda condus de către primar, este singura entitate îndrituită să realizeze procedurile care vor sta la baza organizării manifestărilor prilejuite de cea de-a 13-a ediţie a Zilelor Municipiului Turda.
Apreciem ca regretabilă poziţia exprimată de către membrii comisiilor de specialitate şi a viceprimarului municipiului, însa avem speranţa că astfel de practici nu vor recidiva.
Referitor la articolul „Zilele Municipiului Turda: S-a stabilit publicarea altui anunţ pentru găsirea unui partener în organizare!” dorim să aducem câteva precizări pentru a elimina orice fel de speculaţii sau interpretări eronate cu privire la modalitatea de organizare a celei de-a 13 -a e