Experţii Fondului Monetar Internaţional verifică stadiul privatizării CFR Marfă, dar şi situaţia celorlalte companii feroviare de stat. Delegaţia a discutat luni cu reprezentanţii Ministerului Transporturilor, coordonat în prezent de secretarul de stat Cristian Ghibu.
Luni, la minister a fost prezent şi fostul ministru Relu Fenechiu, care a ajuns în jurul orei 10.00 şi a stat 10-15 minute, potrivit Digi24. El a discutat cu angajaţii ministerului care urmau să se întâlnească cu delegaţia FMI, sugerându-le ce proiecte şi probleme să discute. Fenechiu a mai vorbit şi de o posibilă privatizare a CFR Călători. Cât priveşte contractul de privatizare al CFR Marfă, acesta este oarecum “în aer”. Câştigătorul licitaţiei, GFR, trebuie să plătească statului suma de 202 milioane de euro, însă doar după un aviz favorabil al Consiliului Concurenţei.
Experţii Fondului Monetar Internaţional verifică stadiul privatizării CFR Marfă, dar şi situaţia celorlalte companii feroviare de stat. Delegaţia a discutat luni cu reprezentanţii Ministerului Transporturilor, coordonat în prezent de secretarul de stat Cristian Ghibu.
Luni, la minister a fost prezent şi fostul ministru Relu Fenechiu, care a ajuns în jurul orei 10.00 şi a stat 10-15 minute, potrivit Digi24. El a discutat cu angajaţii ministerului care urmau să se întâlnească cu delegaţia FMI, sugerându-le ce proiecte şi probleme să discute. Fenechiu a mai vorbit şi de o posibilă privatizare a CFR Călători. Cât priveşte contractul de privatizare al CFR Marfă, acesta este oarecum “în aer”. Câştigătorul licitaţiei, GFR, trebuie să plătească statului suma de 202 milioane de euro, însă doar după un aviz favorabil al Consiliului Concurenţei.