Turismul de aventură este o zonă cu potenţial şi autorităţile din domeniu doresc ca acest tip de turism să fie din ce în ce mai promovat prin organizarea de evenimente, potrivit preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), Răzvan Filipescu.
“Suntem în acest moment în etapa în care toate eforturile şi studiile făcute în ultimii ani au subliniat necesitatea atragerii turiştilor către toate zonele cu potenţial turistic, iar turismul de aventură este unul dintre acestea. În opţiunile de călătorie trebuie să alegem să ne vizităm şi propria ţară. Avem un patrimoniu turistic demn de invidiat, care prin atractivitatea sa are menirea să incite şi să asigure integrarea unor zone, obiective, regiuni în circuitele turistice interne şi internaţionale”, a declarat Răzvan Filipescu, citat de Agerpres.
De asemenea, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism a evidenţiat rolul turismului de aventură în creşterea numărului de turişti străini în România. “În produsul turistic al României se regăsesc natura sălbatică, plimbările, excursiile pe râuri, organizate în prezent de operatori de turism de aventură care au inclus România ca destinaţie turistică. Avem numeroase avantaje generate de faptul că resursele noastre, geografia ţării, climatul şi atracţiile naturale sunt produsele necesare dezvoltării turismului de aventură. Datorită capitalului natural uriaş al României, ne dorim ca acest tip de turism să fie din ce în ce mai promovat prin organizarea de evenimente”, a mai şeful ANT.
Conjunctura, favorabilă Capitalei
Pe de altă parte, concernul Thomas Cook Neckermann intenţionează să promoveze Bucureştiul în mai multe ţări, printre care Germania, Marea Britanie şi Franţa, ca destinaţie de city brek pe perioada verii, când tarifele la hoteluri sunt mai mici decât în restul anului, iar turiştii plătesc pe un pachet sub 350 de euro. “Conjunctura