Sute de calatorii ieseni au trecut in cursul zilei de ieri prin momente de panica. Trenul in care se aflau a inceput sa scoata fum in mers. Este vorba despre Inter Regio 1662, care circula pe ruta Iasi - Bucuresti. Acesta a plecat din statia Iasi, ieri, la ora 06:00. Inainte de statia Focsani, atat calatorii cat si personalul din tren au inceput sa simta un miros de fum. Focul, ce a pornit de la sabotii de franare, a fost stins cu ajutorul extinctoarelor din dotare. Trenul si-a reluat mersul, inregistrand aproximativ 12 minute intarziere. "Este vorba despre o defectare tehnica cu degajare de fum. Problema a fost de la sabotii de franare care sunt noi. Acestia nu sunt metalici, ci sunt realizati din alt material. S-a intervenit cu extinctoarele. Trenul a a fost verificat atat in statia Focsani, cat si la Buzau. Cred ca la aceasta ora, trenul a ajuns deja la Bucuresti, cu intarziere de 12 minute", a declarat Iordan Vintila, directorul CFR Calatori Iasi.
Sute de calatorii ieseni au trecut in cursul zilei de ieri prin momente de panica. Trenul in care se aflau a inceput sa scoata fum in mers. Este vorba despre Inter Regio 1662, care circula pe ruta Iasi - Bucuresti. Acesta a plecat din statia Iasi, ieri, la ora 06:00. Inainte de statia Focsani, atat calatorii cat si personalul din tren au inceput sa simta un miros de fum. Focul, ce a pornit de la sabotii de franare, a fost stins cu ajutorul extinctoarelor din dotare. Trenul si-a reluat mersul, inregistrand aproximativ 12 minute intarziere. "Este vorba despre o defectare tehnica cu degajare de fum. Problema a fost de la sabotii de franare care sunt noi. Acestia nu sunt metalici, ci sunt realizati din alt material. S-a intervenit cu extinctoarele. Trenul a a fost verificat atat in statia Focsani, cat si la Buzau. Cred ca la aceasta ora, trenul a ajuns deja la Bucuresti, cu intarziere de 12 minute", a declarat Iordan