Cluj-Napoca va fi un centru regional al inovaţiei, va fi construit un aqua park, Dealul Cetăţuia va fi reamenajat, se va realiza centura de ocolire Floreşti-Someşeni, transportul în comun va fi modernizat, vor fi realizate piste de biciclete, traficul din oraş va fi oprimizat, oraşul va atrage investitori străini şi turişti. Câte din aceste obiective ale strategiei Primăriei Cluj-Napoca pentru perioada 2007-2013 au fost îndeplinite.
„Au rămas mai puţin de şase luni până când ar urma să fie aplicată o nouă strategie de dezvoltare a municipiului Cluj-Napoca. Conform promisiunilor domnului primar Emil Boc, în septembrie o să avem documentaţia care ar urma să stabilească în mod clar obiectivele Clujului pentru perioada 2014-2020, perioadă care coincide cu noul exerciţiu bugetar al Uniunii Europene. Suntem foarte interesaţi de acest proiect, întrucât din strategia propusă pentru anii 2007-2013, foarte puţine lucruri au fost puse în practică şi asta înseamnă ori că strategia a fost greşită, ori că administraţia Boc a fost foarte slabă”, se arată într-un comunicat al PNL Cluj-Napoca.
Strategie de 339 de pagini
Strategia de dezvoltare întocmită în 2006 pentru umrătorii 6 ani avea 339 de pagini(http://www.primariaclujnapoca.ro/doc/strategie/Strategia_Municipiului_Cluj_Napoca.pdf). Viziunea propusă acum şase ani a fost una generoasă: “Cluj-Napoca va fi un centru regional al inovaţiei şi oportunităţilor, o destinaţie turistică atractivă, un loc plăcut în care să trăieşti, să munceşti şi să studiezi; un oraş cu autorităţi locale responsabile şi deschise, cu cetăţeni activi şi o comunitate de afaceri dinamică şi implicată.” “Se poate observa că doar o parte infimă dintre propuneri au fost implementate. Asta în condiţiile în care în ultimii nouă ani, în fruntea administraţiei locale, s-au aflat reprezentanţii aceluiaşi partid (PDL) şi aceeaşi echi