Doar pentru abonaţii ZF Corporate
Românii au călcat din ce în ce mai rar pragul producătorilor de ferestre de la venirea crizei, majoritatea cumpărătorilor fiind din categoria celor interesaţi să-şi reamenajeze locuinţele. Clientul de tâmplărie PVC prezintă două profiluri standard: cei care îşi permit şi caută produse performante şi eficiente, în vreme ce românii cu portofelul mai uşor renunţă la calitate în favoarea unui preţ mai ieftin. Furnizorii de profiluri sunt sceptici faţă de o eventuală revenire pe plus a pieţei în acest an, în condiţiile în care unul din puţinii factori care ar putea aduce creşterea îl reprezintă exporturile, scrie revista BUSINESS Construct în cea mai recentă ediţie.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 23.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Doar pentru abonaţii ZF Corporate
Românii au călcat din ce în ce mai rar pragul producătorilor de ferestre de la venirea crizei, majoritatea cumpărătorilor fiind din categoria celor interesaţi să-şi reamenajeze locuinţele. Clientul de tâmplărie PVC prezintă două profiluri standard: cei care îşi permit şi caută produse performante şi eficiente, în vreme ce românii cu portofelul mai uş