Ce caută femeile și bărbații pe internet? Un studiu realizat de BRAT (Biroul Român de Audit al Tirajelor) arată că subiectele de interes sunt diferite pentru cele două sexe: femeile caută mai mult informații despre sănătate, iar bărbații despre tehnică. Femeile stau mai mult decât bărbații pe mess și pe Facebook.
Cum sunt împărțiți internauții? Studiul arată că peste jumătate (50,8%) dintre utilizatorii de internet sunt femei, în timp ce doar 49,2% dintre utilizatori sunt bărbați.
Mai multe dealii despre studiul BRAT, în continuare.
Femeile consumă semnificativ mai mult conținut despre viața celebrităților, dar își petrec și foarte mult timp pentru a conversa online, fie prin intermediul aplicațiilor de tip messenger, fie cu ajutorul platformelor de social media (Facebook în special).
Mai mult decât atît, femeile sunt majoritare și în ceea ce privește folosirea serviciilor de email (51%). Din totalul celor care realizează operațiuni bancare zilnic, femeile reprezinta peste 57%.
Peste 70% dintre deciziile de achiziționare sunt luate online. Diferența dintre cele două sexe, în privința achizițiilor, este dată de tipul de produse și servicii pe care fiecare categorie intenționează să o achiziționeze: bărbații sunt orientați mai degrabă către electronice/IT, femeile către cosmetice sau vacanțe.
Informații despre studiu
Analiza a fost realizată pe baza livrării SNA FOCUS corespunzătoare perioadei de măsurare august 2011 – februarie 2013 și din rezultatele de trafic și audienă ale SATI, din cea mai recentă livrare – decembrie 2012-februarie 2013.
Ce caută femeile și bărbații pe internet? Un studiu realizat de BRAT (Biroul Român de Audit al Tirajelor) arată că subiectele de interes sunt diferite pentru cele două sexe: femeile caută mai mult informații despre sănătate, iar bărbații despre tehnică. Femeile stau mai mult decât bărba