V-aţi întrebat care este cel mai bun conţinut care poate fi postat pe Facebook? Potrivit firmei de analiză Socialbakers, fotografiile sunt mult mai bune pentru a interacţiona cu audienţa decât postările tradiţionale.
"Am descoperit că imaginile nu fac doar cât o mie de cuvinte, ci cât un milion de like-uri", scrie Veronika Fuleova de la Socialbakers. Potrivit unui studiu al companiei, fotografiile sunt cu 93% mai interactive pentru utilizatori decât postările tradiţionale. Acest lucru se aplică paginilor de brand, interesate direct să aibă o relaţie mai strânsă cu fanii lor şi aceştia să interacţioneze cu ei.
Socialbakers a analizat 5.000 de pagini de brand şi a descoperit, deloc şocant, că oamenii preferă să interacţioneze cu postările unde văd o poză, decât cu oricare alt conţinut: statusuri, link-uri sau videoclipuri.
Acest lucru vine în concordanţă cu schimbările pe care le-a adus Facebook în ultima vreme: o adopţie din ce în ce mai mare a conţinutului vizual şi o concentrare pe claritatea şi mărimea imaginilor.
Astfel, de la ultimul raport, care a fost publicat în august 2012, procentul a crescut la 93% de la 85% până acum. Restul conţinutului este aproape insesizabil: statusurile provoacă 3% din interacţiuni, link-urile aduc 2%, la fel ca şi video-urile.
Vă aşteptăm pe pagina noastră de Facebook: Tech Adevărul.