SC ENET SA a început ieri acţiunea de preluare în facturare individuală a consumatorilor de la asociaţiile care în prezent au facturare la comun. Acţiunea, ”obligatorie şi în regim de urgenţă”, după cum au anunţat reprezentanţii ENET, se va desfăşura până în luna septembrie. Pe teren au plecat ieri 20 de angajaţi ai ENET, în tot oraşul, împărţiţi iniţial în 10 echipe a câte doi oameni, care vor bate la uşile celor 5.000 – 6.000 de focşăneni care, în prezent, plătesc căldura la comun, pentru a le face contracte de facturare individuală.
Salariaţii ENET implicaţi în această acţiune, ce constă în semnarea „Convenţiei de facturare individuală a consumurilor de energie termică”, se vor prezenta la domiciliul utilizatorilor, care sunt rugaţi să pregătească în original şi copie actul de proprietate al apartamentului şi actele de identitate ale proprietarilor. ”Pentru ca această acţiune să se desfăşoare în cele mai bune condiţii, rugăm toţi proprietarii să coopereze cu salariaţii noştri prin punerea la dispoziţie a documentelor solicitate, în copie, şi să semneze convenţiile de facturare individuală a consumurilor de energie termică. Sperăm să găsim deschidere, pentru că această acţiune este şi în beneficiul nostru, dar şi în ajutorul oamenilor, pentru că nu va mai exista incertitudine în calculul facturii. Ei vor vedea exact ce au consumat şi atât vor plăti. Contăm pe sprijinul administratorilor, care sperăm să ne ajute în această acţiune”, ne-a spus Cristina Gavrilă, purtătorul de cuvânt de la SC ENET SA.
Având în vedere demararea acţiunii de preluare în facturare individuală şi faptul că mulţi angajaţi de la serviciul de încasare şi facturare sunt pe teren, SC ENET SA a anunţat ieri modificarea programului de încasări la casieria societăţii. Programul va fi fracţionat, astfel: de luni pînă vineri între orele 9.00 – 13.00 şi 15.00 – 19.00.