Unul din argumentele supreme aduse de d. Pascariu si de d. Demetriade pentru a denigra performanta conducerii executive a companiei Tarom a fost ca rezultatele pe plus se datoreaza pretului mai mic al combustibilului si sezonalitatii.
Rezulattele mai bune cu peste 30% perioada la perioada elimina per total argumentul sezonalitatii.
Contractele de cumparare a combustibilului au o inertie in pret, datorita perioadei pe care se contracteaza, dar sunt contracte pe temene relativ scurte, in lipsa hedgingului pe termene lungi.
In mai, iunie si in iulie rezultatele Tarom vor fi pe plus in conditiile in care pretul combustibilului este mai mare deja decat in luna echivalenta a anului trecut.
In iunie 2013 pretul combustibilului a crescut cu 1,61% fata de iunie 2012.
In iulie 2013 pretul combustibilului a crescut cu 4,5% fata de iulie 2012 .
Linkurile unde pot fi consultate informatiile aici si aici.
Opinia de fata este inspirata de un comentariu de pe blog.
Unul din argumentele supreme aduse de d. Pascariu si de d. Demetriade pentru a denigra performanta conducerii executive a companiei Tarom a fost ca rezultatele pe plus se datoreaza pretului mai mic al combustibilului si sezonalitatii.
Rezulattele mai bune cu peste 30% perioada la perioada elimina per total argumentul sezonalitatii.
Contractele de cumparare a combustibilului au o inertie in pret, datorita perioadei pe care se contracteaza, dar sunt contracte pe temene relativ scurte, in lipsa hedgingului pe termene lungi.
In mai, iunie si in iulie rezultatele Tarom vor fi pe plus in conditiile in care pretul combustibilului este mai mare deja decat in luna echivalenta a anului trecut.
In iunie 2013 pretul combustibilului a crescut cu 1,61% fata de iunie 2012.
In iulie 2013 pretul combustibilului a crescut cu 4,5% fata de iulie 2012 .
Linkurile unde