Pasajul subteran pe care Primăria Capitalei vrea să îl realizeze în Piaţa Presei Libere/Bdul Kiseleff se va construi în lateralul intersecţiei, va avea două benzi de circulaţie spre fântâna Mioriţa şi o singură trecere pietonală subterană.
Trecerea pietonală va fi dinspre linia de tramvai 41 către Parcul Herăstrău, cea mai aglomerată zonă pietonală, mai ales în weekend şi va avea două deschideri, a declarat pentru Agerpres directorul Direcţiei Transporturi şi Infrastructură din Primăria Capitalei, Ion Dedu.
Ieşirea care se va face spre Herăstrău va fi în rampă, iar cealaltă va avea facilităţi pentru persoanele cu dizabilităţi.
Ion Dedu speră ca pasajul să fie gata în 2015, în maximum 18 luni de la demararea lucrărilor, după aprobarea de către consilierii Capitalei a Planului Urbanistic Zonal, corelat cu Planul General al Bucureştiului.
Din punct de vedere al pietonilor şi bicicliştilor traficul va fi îmbunătăţit, zona de promenadă va rămâne aceeaşi, de asemenea şi calitatea aerului, deoarece va fi un consum redus de noxe prin tranzitarea mai rapidă a zonei, a completat Ioan Dedu.
Directorul din Primărie a arătat că la acest proiect se va lucra “încet, pe porţiuni şi nu se va bloca traficul în intersecţia de la Piaţa Presei Libere”.
Pasajul subteran pe care Primăria Capitalei vrea să îl realizeze în Piaţa Presei Libere/Bdul Kiseleff se va construi în lateralul intersecţiei, va avea două benzi de circulaţie spre fântâna Mioriţa şi o singură trecere pietonală subterană.
Trecerea pietonală va fi dinspre linia de tramvai 41 către Parcul Herăstrău, cea mai aglomerată zonă pietonală, mai ales în weekend şi va avea două deschideri, a declarat pentru Agerpres directorul Direcţiei Transporturi şi Infrastructură din Primăria Capitalei, Ion Dedu.
Ieşirea care se va face spre Herăstrău va fi în rampă, iar cealaltă va avea facilităţi pe