Continuând demersurile întreprinse pentru a oferi clienţilor consultanţă financiară de cea mai înaltă calitate, ING Asigurări de Viaţă lansează Sales Force Academy, un program construit după modelul programelor internaţionale de master. Programul se adresează întregii forţe de vânzare a ING Asigurări de Viaţă, formată din 1.650 de consultanţi financiari şi 200 de manageri, şi oferă membrilor echipei ING oportunitatea de a-şi completa şi consolida pregătirea profesională dincolo de posibilităţile disponibile la nivelul pieţei în această profesie.
Programul urmăreşte atât transmiterea noţiunilor fundamentale în vânzările de asigurări de viaţă şi pensii private, cât şi dezvoltarea abilităţilor de relaţionare (soft skills). Sales Force Academy asigură formarea şi evaluarea continuă, cursanţii putând obţine licenţa de vânzări, respectiv licenţa de management, care certifică atingerea standardelor ING Asigurări de Viaţă.
"Pe piaţa românească de asigurări de viaţă, "şcoala ING" este recunoscută pentru standardele pe care le impune privind profesia de consultant financiar, profesie pe care, de altfel, ING a creat-o în urmă cu 16 ani. Programul de pregătire pe care îl implementăm acum este parte a demersurilor permanente pe care le realizăm pentru ca forţa noastră de vânzare să răspundă noilor nevoi ale clienţilor şi exigenţelor actuale ale pieţei şi, totodată, pentru a-i susţine în carieră pe cei care îşi doresc şi dovedesc performanţă pe termen lung. La ING ne mândrim cu faptul că peste o treime dintre consultanţi ne sunt alături de 10 ani sau mai bine", a declarat Ştefan Stavrositu, director naţional de vânzări pentru segmentul Tied Agents, ING Asigurări de Viaţă.
Specificul programului Sales Force Academy constă în faptul că s-a urmărit introducerea formelor interactive de învăţare, care permit acumularea de cunoştinţe şi deprinderi în ritmul propri