Gruia Stoica, GFR: "Toate companiile mari se finanteaza pentru investitii importante". Toate companiile mari se finanteaza pentru investitii importante, sustine Gruia Stoica, proprietarul Grupului Grampet, din care face parte Grup Feroviar Roman (GFR), desemnat castigator al procesului de privatizare a CFR Marfa, in contextul in care presedintele Traian Basescu a spus ca bancile nu sunt dispuse sa acorde credite mari societatilor. Gruia Stoica ne-a raspuns, ieri, la cateva intrebari, subliniind ca GFR are o relatie veche cu Raiffeisen Bank Austria, de la care a obtinut scrisoarea de bonitate si scrisoarea de garantie in procesul de privatizare pe care l-a castigat, scrie Bursa.
Romanilor le place luxul pe roti. Cel de ocazie. Soselele Romaniei sunt pline de autoturisme care se incadreaza, cel putin teoretic, in categoria vehiculelor premium si de lux. Atractia conationalilor nostri pentru vehiculele "de statut" este cronica si trece adesea peste "detalii" precum starea tehnica, utilitatea, functionalitatea sau eficienta. Stiati ca nu mai putin de 8,5% din parcul auto national este format din masini apartinand unor marci premium si de lux? In cifre absolute, asta se traduce in prezenta a peste 381.620 de autoturisme in statisticile Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor, scrie Capital.
Ce lasa in urma insolventa Hidroelectrica? Timp de cinci luni (decembrie-mai), 2012, Consiliul de Administratie al Hidroelectrica, numit in vremea guvernelor Boc si Ungureanu, a purtat discutii dure cu firmele "baietilor destepti", avand acces total la contracte. De asemenea, beneficiind de suportul tehnic al Ministerului Justitiei, in vederea rezolvarii problemelor din contractele cu respectivele firme, s-a cautat solutia anularii acestora, cu acordul ambelor parti. Rezultatul nu a fost unul concret, avocatii "baietilor destepti" facan