Contractul pentru construcţia celui de-al doilea lot al autostrăzii Nădlac-Arad, încheiat cu firma austriacă Alpine Bau, care a intrat luna trecută în insolvenţă, a fost reziliat în urmă cu două săptămâni, scrie Ziarul Financiar.
“Din cauza intrării în faliment a firmei Alpine Bau Gmbh, contractul de proiectare şi execuţie a autostrăzii Nădlac-Arad lot 2, încheiat între CNADNR şi antreprenorul Alpine, a fost reziliat în data de 09.07.2013, în conformitate cu prevederile din condiţiile contractuale. În perioada imediat următoare, CNADNR va întreprinde măsurile necesare în vederea demarării procedurii de achiziţie a lucrărilor rămase de executat, astfel încât să nu fie periclitate condiţiile de eligibilitate ale proiectelor”, au spus reprezentanţii CNADNR, la solicitarea ZF.
Tronsonul are o lungime de 16,7 kilometri şi un cost de 96 de milioane de euro, fiind finalizat la începutul lunii iulie în proporţie de aproape 85%.
Citeşte articolul integral în ZIARUL FINANCIAR
Contractul pentru construcţia celui de-al doilea lot al autostrăzii Nădlac-Arad, încheiat cu firma austriacă Alpine Bau, care a intrat luna trecută în insolvenţă, a fost reziliat în urmă cu două săptămâni, scrie Ziarul Financiar.
“Din cauza intrării în faliment a firmei Alpine Bau Gmbh, contractul de proiectare şi execuţie a autostrăzii Nădlac-Arad lot 2, încheiat între CNADNR şi antreprenorul Alpine, a fost reziliat în data de 09.07.2013, în conformitate cu prevederile din condiţiile contractuale. În perioada imediat următoare, CNADNR va întreprinde măsurile necesare în vederea demarării procedurii de achiziţie a lucrărilor rămase de executat, astfel încât să nu fie periclitate condiţiile de eligibilitate ale proiectelor”, au spus reprezentanţii CNADNR, la solicitarea ZF.
Tronsonul are o lungime de 16,7 kilometri şi un cost de 96 de milioane de euro, fiind finali