Comerţul online cu bunuri între marile economii ale lumii va creşte de trei ori în următorii cinci ani, datorită numărului tot mai ridicat de clienţi şi campaniilor internaţionale desfăşurate de retaileri, potrivit rezultatelor unui studiu dat publicităţii de PayPal, divizie a eBay. Comerţul internaţional pe internet între SUA, China, Germania, Marea Britanie, Australia şi Brazilia va urca de la 105 miliarde de dolari în acest an la 307 miliarde de dolari în 2018, relevă un studiu realizat de Nielsen pentru PayPal, transmite Bloomberg. Principalele categorii de produse după cifra de afaceri vor fi îmbrăcămintea, încălţămintea şi accesoriile vestimentare.
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.07.2013
Comerţul online cu bunuri între marile economii ale lumii va creşte de trei ori în următorii cinci ani, datorită numărului tot mai ridicat de clienţi şi campaniilor internaţionale desfăşurate de retaileri, potrivit rezultatelor unui studiu dat publicităţii de PayPal, divizie a eBay. Comerţul internaţional pe internet între SUA, China, Germania, Marea Britanie, Australia şi Brazilia va urca de la 105 miliarde de dolari în acest an la 307 miliarde de dolari în 2018, relevă un studiu realizat de Nielsen pentru PayPal, transmite Bloomberg. Principalele categorii de produse după cifra de afaceri vor fi îmbrăcămintea, încălţămintea şi accesoriile vestimentare.
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.07.2013