IAŞI. Desfiinţarea centrelor de cartier ale E.ON a fost o mare prostie. Pentru orice problemă, trebuie să te deplasezi la sediul de lângă Moldova Mall, unde aştepţi patru ore ca să ajungi să discuţi cu un angajat al companiei.
Când intri în sediul respectiv ai senzaţia că totul este pus la punct până în cele mai mici amănunte. Iei un bon de ordine, apoi ocupi un loc în sală.
De aici începe calvarul. Habar nu ai cât timp vei petrece ţintuit pe scaun. Stai cu ochii pe panou să vezi cum se scurg cifrele. Prima jumătate de oră trece uşor. Apoi începi să te enervezi.
Unii clienţi nici nu pricep mecanismul. E un spectacol să vezi agenţii de pază explicând ce şi cum. Dacă întrebi din start cât durează, nu-ţi spune nimeni. Cum dracu să recunoască faptul că ai serios de aşteptat.
Una peste alta, dacă ai treabă la E.ON trebuie să-ţi iei zi liberă de la muncă. Nimănui nu-i pasă că tu mai ai şi alte probleme.
Oare E.ON procedează la fel cu clienţii şi în Germania? Îi lasă să aştepte tot 4 ore până ajung la ghişeu? Mare-i nesimţirea!
IAŞI. Desfiinţarea centrelor de cartier ale E.ON a fost o mare prostie. Pentru orice problemă, trebuie să te deplasezi la sediul de lângă Moldova Mall, unde aştepţi patru ore ca să ajungi să discuţi cu un angajat al companiei.
Când intri în sediul respectiv ai senzaţia că totul este pus la punct până în cele mai mici amănunte. Iei un bon de ordine, apoi ocupi un loc în sală.
De aici începe calvarul. Habar nu ai cât timp vei petrece ţintuit pe scaun. Stai cu ochii pe panou să vezi cum se scurg cifrele. Prima jumătate de oră trece uşor. Apoi începi să te enervezi.
Unii clienţi nici nu pricep mecanismul. E un spectacol să vezi agenţii de pază explicând ce şi cum. Dacă întrebi din start cât durează, nu-ţi spune nimeni. Cum dracu să recunoască faptul că ai serios de aşteptat.
Una peste alta, dacă ai