ING Asigurari de Viata a anuntat lansarea unui program de formare, dezvoltare si recunoastere a performantei, care se adreseaza intregii forte de vanzare, formata din 1.650 de consultanti financiari si 200 de manageri.
Astfel, ING Asigurari de Viata lanseaza “Sales Force Academy”, un program construit dupa modelul programelor internationale de master. Programa este specifica industriei de asigurari de viata si include 32 de cursuri adaptate diferitelor trepte de cariera.
“Sales Force Academy este una dintre initiativele programului Partener 3.0, demarat anul trecut si aflat in prezent in plin proces de implementare. Partener 3.0 implica toata forta de vanzare a ING Asigurari de Viata si include, printre altele, noi programe de pregatire profesionala si o noua platforma de beneficii oferite consultantilor. Toate aceste directii ale programului Partener 3.0 presupun investitii de circa 7,3 milioane de euro in perioada 2012–2016”, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii companiei.
Programa urmareste atat transmiterea notiunilor fundamentale in vanzarile de asigurari de viata si pensii private, cat si dezvoltarea abilitatilor de relationare (soft skills). Sales Force Academy asigura formarea si evaluarea continua, cursantii putand obtine licenta de vanzari, respectiv licenta de management, care certifica atingerea standardelor ING Asigurari de Viata.
“Programul de pregatire pe care il implementam acum este parte a demersurilor permanente pe care le realizam pentru ca forta noastra de vanzare sa raspunda noilor nevoi ale clientilor si exigentelor actuale ale pietei si, totodata, pentru a-i sustine in cariera pe cei care isi doresc si dovedesc performanta pe termen lung. La ING ne mandrim cu faptul ca peste o treime dintre consultanti ne sunt alaturi de 10 ani sau mai bine”, declara Stefan Stavrositu, director national