Despre golania de la CFR Marfa am tot scris. A fost numita realizarea si virful de cariera al Ministrului Fenechiu.
Toata lumea era dornica sa si-o asume fiind bine si mai ales corect structurata si executata.
Pe ultima suta de metri ceva a modificat opinia de consens si nu se mai doreste semnarea decat dupa avizul CSAT, in conditiile in care CSAT isi va declina competenta.
Curajoasele si cinstitele tranzactii se fac momentan in Romania doar cu asumarea Parlamentului sau a CSAT-ului?
Cine plateste pentru paguba adusa statului prin ratarea privatizarii si insolventa viitoare?
Despre golania de la CFR Marfa am tot scris. A fost numita realizarea si virful de cariera al Ministrului Fenechiu.
Toata lumea era dornica sa si-o asume fiind bine si mai ales corect structurata si executata.
Pe ultima suta de metri ceva a modificat opinia de consens si nu se mai doreste semnarea decat dupa avizul CSAT, in conditiile in care CSAT isi va declina competenta.
Curajoasele si cinstitele tranzactii se fac momentan in Romania doar cu asumarea Parlamentului sau a CSAT-ului?
Cine plateste pentru paguba adusa statului prin ratarea privatizarii si insolventa viitoare?