Campania ”Bucharest, not Budapest”, începută de curând și ajunsă viral pe internet a căpătat noi forme, odată cu sosirea la București a celbrei trupe Iron Maiden. Un banner afișat în fața hotelului unde sunt cazați britanicii a stârnit reacții puternice în mediul virtual.
La precedentul concert susținut în România, în 1995, solistul de atunci al trupei de heavy metal, Blaze Bayley, a salutat publicul cu ”hello, Budapest!”. De data aceasta, campania celor de la McCann a ajuns în fața hotelului în care sunt cazați britanicii cu un mesaj afișat la vedere, adresat solistului Bruce Dickinson:
”Hello, Bruce! How was your flight? Kind reminder for tonight: it’s ”Hello, Bucharest!”, not Budapest. You didn’t start the confusion, but maybe you can help end it. Thanks. (Salut, Bruce! Cum a fost zborul? Iti reamintim pentru diseară: este ”bună seara, București!” nu Budapesta. Nu tu ai început confuzia, dar poate poți să ajuți să se termine. Mulțumesc!”
“Bucharest, not Budapest” este numele și totodată mesajul campaniei prin care ciocolata Rom își propune să pună capăt uneia dintre cele mai mari confuzii geografice, cea legată de numele celor două capitale.
Campania ”Bucharest, not Budapest”, începută de curând și ajunsă viral pe internet a căpătat noi forme, odată cu sosirea la București a celbrei trupe Iron Maiden. Un banner afișat în fața hotelului unde sunt cazați britanicii a stârnit reacții puternice în mediul virtual.
La precedentul concert susținut în România, în 1995, solistul de atunci al trupei de heavy metal, Blaze Bayley, a salutat publicul cu ”hello, Budapest!”. De data aceasta, campania celor de la McCann a ajuns în fața hotelului în care sunt cazați britanicii cu un mesaj afișat la vedere, adresat solistului Bruce Dickinson:
”Hello, Bruce! How was your flight? Kind reminder for tonight: it’s ”Hello, Bucharest!”,