Cei 12 jucători din comerţul modern au scos de la începutul anului din buzunare 50-60 mil. euro pentru 84 de magazine noi, belgienii de la Mega Image fiind „responsabili“ pentru jumătate dintre acestea. Retailerul care operează supermarketurile cu acelaşi nume şi magazinele de proximitate Shop&Go îşi păstrează astfel titlul de cel mai agresiv jucător în ceea ce priveşte expansiunea, titlu câştigat în 2011.
„Mega Image va continua să se extindă şi în acest an la fel de agresiv ca în 2012, concentrându-se pe Bucureşti şi Ilfov. Începând cu anul viitor belgienii se vor concentra pe o nouă zonă. Încă de la intrarea pe piaţă ei s-au orientat către destinaţiile turistice ale României – Bucureştiul, Valea Prahovei şi Constanţa“, spune Marcelo Mihai, consultant în management. Continuarea pe ZFCorporate
Cei 12 jucători din comerţul modern au scos de la începutul anului din buzunare 50-60 mil. euro pentru 84 de magazine noi, belgienii de la Mega Image fiind „responsabili“ pentru jumătate dintre acestea. Retailerul care operează supermarketurile cu acelaşi nume şi magazinele de proximitate Shop&Go îşi păstrează astfel titlul de cel mai agresiv jucător în ceea ce priveşte expansiunea, titlu câştigat în 2011.
„Mega Image va continua să se extindă şi în acest an la fel de agresiv ca în 2012, concentrându-se pe Bucureşti şi Ilfov. Începând cu anul viitor belgienii se vor concentra pe o nouă zonă. Încă de la intrarea pe piaţă ei s-au orientat către destinaţiile turistice ale României – Bucureştiul, Valea Prahovei şi Constanţa“, spune Marcelo Mihai, consultant în management. Continuarea pe ZFCorporate