CNADNR a reziliat contractul de proiectare şi execuţie a lotului 2, de 16,6 km, al tronsonului de autostradă Nădlac – Arad, după falimentul constructorului austriac Alpine Bau. Până în prezent Alpine Bau a încasat suma de 305,9 milioane lei, fără TVA, pentru acest proiect, iar stadiul de execuţie a lucrării este de 84,75%, potrivit CNADNR.
Construcţia Autostrăzii Nădlac-Arad a fost împărţită în două loturi, pe o distanţă totală de aproape 39 kilometri. Primul a fost adjudecat de asocierea româno-portugheză Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea a revenit Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane euro.
CNADNR reziliase deja la sfârşitul lunii noiembrie şi contractul pentru construirea primului tronson al autostrăzii, motivul principal fiind întârzierea lucrărilor.
Compania Alpine a declanşat cel mai mare caz de insolvenţă produs în Austria după cel de-al Doilea Război Mondial. Alpine a cerut intrarea în insolvenţă la sfârşitul lunii iunie. Compania este închisă şi vândută pe bucăţi, după ce proprietarul FCC şi băncile au refuzat să asigure fonduri de 3 milioane de euro pe zi pentru a continua lu- crările la proiectele de construcţii. (Ş.M.)
CNADNR a reziliat contractul de proiectare şi execuţie a lotului 2, de 16,6 km, al tronsonului de autostradă Nădlac – Arad, după falimentul constructorului austriac Alpine Bau. Până în prezent Alpine Bau a încasat suma de 305,9 milioane lei, fără TVA, pentru acest proiect, iar stadiul de execuţie a lucrării este de 84,75%, potrivit CNADNR.
Construcţia Autostrăzii Nădlac-Arad a fost împărţită în două loturi, pe o distanţă totală de aproape 39 kilometri. Primul a fost adjudecat de asocierea româno-portugheză Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro,