CNADNR se aşteaptă să semneze în august contractele pentru construcţia loturilor 2, 3 şi 4 ale autostrăzii Lugoj-Deva, proiecte care însumează peste 70 km şi au o valoare totală estimată la peste trei miliarde de lei (circa 680 milioane euro), fără TVA.
Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine a anunţat la finele lunii mai că a selectat constructorii pentru realizarea celor trei loturi ale autostrăzii, notează Mediafax. Astfel, lotul 2 a fost atribuit asocierii italiene Salini - Secol, lotul 3 consorţiului Teloxim Con SRL (controlată de omul de afaceri Theodor Berna) - Comsa SA (Spania) - Aldesa Construcciones SA (Spania) - Arcadis Eurometudes SA (Olanda), iar lotul 4 asocierii Spedition UMB - Tehnostrade, deţinute de Dorinel Umbrărescu. Ulterior, s-au înregistrat mai multe contestaţii formulate de Spedition UMB şi Strabag referitoare la atribuirea contractelor pentru loturile 2 şi 3. Contestaţiile au fost respinse.
CNADNR se aşteaptă să semneze în august contractele pentru construcţia loturilor 2, 3 şi 4 ale autostrăzii Lugoj-Deva, proiecte care însumează peste 70 km şi au o valoare totală estimată la peste trei miliarde de lei (circa 680 milioane euro), fără TVA.
Departamentul pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine a anunţat la finele lunii mai că a selectat constructorii pentru realizarea celor trei loturi ale autostrăzii, notează Mediafax. Astfel, lotul 2 a fost atribuit asocierii italiene Salini - Secol, lotul 3 consorţiului Teloxim Con SRL (controlată de omul de afaceri Theodor Berna) - Comsa SA (Spania) - Aldesa Construcciones SA (Spania) - Arcadis Eurometudes SA (Olanda), iar lotul 4 asocierii Spedition UMB - Tehnostrade, deţinute de Dorinel Umbrărescu. Ulterior, s-au înregistrat mai multe contestaţii formulate de Spedition UMB şi Strabag referitoare la atribuirea contractelor pentru loturile 2