Într-o campanie publicitară inteligentă, ciocolata ROM explică diferenţa dintre Bucharest şi Budapest. Străinii confundă mereu Bucureştiul cu Budapesta, iar faptul ca suntem gard in gard cu vecinii maghiari, nu ne ajuta prea mult sa clarificam lucrurile.
Compania “Bucharest NOT Budapest” a decis că este timpul ca străinii care vin în România să cunoască diferenţa dintre capitala României, Bucureşti, şi capitala Ungariei, Budapesta. Clipul video a fost postat pe Youtube, pe 22 iulie.
Clipul face parte dintr-o campanie de publicitate făcută de firma de McCann Erickson pentru marca de ciocolată ROM.
Într-o campanie publicitară inteligentă, ciocolata ROM explică diferenţa dintre Bucharest şi Budapest. Străinii confundă mereu Bucureştiul cu Budapesta, iar faptul ca suntem gard in gard cu vecinii maghiari, nu ne ajuta prea mult sa clarificam lucrurile.
Compania “Bucharest NOT Budapest” a decis că este timpul ca străinii care vin în România să cunoască diferenţa dintre capitala României, Bucureşti, şi capitala Ungariei, Budapesta. Clipul video a fost postat pe Youtube, pe 22 iulie.
Clipul face parte dintr-o campanie de publicitate făcută de firma de McCann Erickson pentru marca de ciocolată ROM.