Dezbaterea se poartă, ca de obicei, între reprezentanţii societăţii civile şi cei ai primăriei. ONG-urile, care sunt împotriva construirii pasajului rutier subteran la Piaţa Presei Libere, aduc argumente legate de mediu, trafic şi costuri. În tot acest timp municipalitatea susţine contrariul, arătând că proiectul rezolvă problema circulaţiei în nordul Capitalei.
18 milioane de euro este costul estimat al pasajului. Municipalitatea susţine că are asigurată, în bugetul pe 2013, suma necesară începerii lucrărilor, termenul de finalizare al acestora fiind de 18 luni. Pasajul va fi unidirecţional şi cu două ieşiri, respectiv către bulevardele Kiseleff şi Expoziţiei.
Reprezentatul organizaţiei Ecocivica, Nicolae Rădulescu Dobrogea , în dialog cu Magda Prelipceanu
Dezbaterea se poartă, ca de obicei, între reprezentanţii societăţii civile şi cei ai primăriei. ONG-urile, care sunt împotriva construirii pasajului rutier subteran la Piaţa Presei Libere, aduc argumente legate de mediu, trafic şi costuri. În tot acest timp municipalitatea susţine contrariul, arătând că proiectul rezolvă problema circulaţiei în nordul Capitalei.
18 milioane de euro este costul estimat al pasajului. Municipalitatea susţine că are asigurată, în bugetul pe 2013, suma necesară începerii lucrărilor, termenul de finalizare al acestora fiind de 18 luni. Pasajul va fi unidirecţional şi cu două ieşiri, respectiv către bulevardele Kiseleff şi Expoziţiei.
Reprezentatul organizaţiei Ecocivica, Nicolae Rădulescu Dobrogea , în dialog cu Magda Prelipceanu