Chiar înainte ca stagiunea curentă să fi ajuns la final, Piaţa „George Enescu“ din Bucureşti a găzduit, în perioada 21–30 iunie, Festivalul „Bucharest Music Film“, organizat de Primăria Municipiului prin ARCUB, ce a programat şi după-amieze de dans oferite de tinere perechi valsând cu eleganţă (membri ai Clubului de dans sportiv DaviDans) şi concerte susţinute de orchestre cu o cotă şi notorietate variabilă: „Sinfonia Bucureşti“ condusă de Florin Totan, ce a colaborat cu soprana Irina Baianţ sau cu flautistul Cătălin Opriţoiu; Orchestra Naţională Radio, sub bagheta lui Tiberiu Soare, a propus „şlagăre“ din opere sau din zarzuele, dar şi canţonete, solişti fiind mezzosoprana Maria Jinga şi tenorul Liviu Indricău, tineri cu glasuri frumoase, carismatici şi expresivi, invitaţi de la Opera Naţională (unde, din păcate, în ultimele luni au fost extrem de rar incluşi în distribuţii, deşi sunt chiar foarte buni), precum şi soprana Ana-Maria Donose de la Opera din Iaşi, frumoasă, cu o voce caldă, plăcută sau baritonul Daniel Pop, încă student, remarcat pentru datele timbrale certe, acum poate mai relaxat decât în spectacol. Dar pe acea scenă a urcat şi Orchestra Simfonică Bucureşti, mai puţin cunoscută, cu francezul Benoit Fromanger la pupitru, solist violonistul George Tudorache, sosit şi el din străinătate, apoi Silvestri Orchestra, ansamblu înfiinţat anul trecut, dirijat acum de acelaşi Tiberiu Soare, în pagini romantice de Saint-Saëns şi Ceaikovski, prilejuind şi revenirea violoncelistului Andrei Kivu în faţa melomanilor noştri; a urmat o altă formaţie tânără – Camerata Regală –, de această dată sub conducerea lui Jin Wang (care, în paralel, repeta, în vecinătate, la Ateneu, dar cu Filarmonica, monumentalul Requiem verdian), optând pentru un mozaic clasic-romantic-modern atractiv, de asemenea cu solişti sosiţi de peste hotare – flautistul Matei Ioachimescu locuie