Penibile. Cam aşa se pot caracteriza toate aceste declaraţii făcute de către conducerea Prefecturii, cât şi a CJ Maramureş atunci când vine vorba despre construcţia tunelului pe sub Gutâi. Fiecare delegaţie străină care ajunge prin judeţ, dacă este să ne luăm după declaraţiile făcute de factorii de decizie judeţeni, se arată interesate de tunelul pe sub Gutâi. Întrebarea care se pune atunci este cum se face că acest tunel se tot construieşte de 20 de ani şi până acum nici măcar o piatră nu a fost mutată?
Prefectul Anton Rohian s-a întâlnit, în această dimineaţă, cu reprezentanţii unei firme spaniole, care doresc să colaboreze cu autorităţile administraţiei publice locale. De asemenea, societatea este dispusă să investească în Maramureş, respectiv să participe la reabilitarea sau construcţia unor obiective din judeţ.
" Reprezint Guvernul Victor Ponta, iar din informaţiile pe care le deţin am înţeles că vizita domniei sale şi întâlnirea cu omologul spaniol şi celelalte autorităţi regionale este un succes din punctul de vedere al relaţiilor bilaterale. În acest moment am ca prioritate reabilitarea DN18, legătura principală dintre partea de sud cu nordul judeţului, dar şi cu Moldova. De asemenea, construcţia noului pod peste râul Tisa şi începerea investiţie de anul viitor este în atenţia noastră.
Am convenit cu guvernatorul regiunii Transcarpatia despre importanţa demarării investiţiei în cadrul colaborării transfrontaliere, am numit membrii comisiilor de lucru şi dorim ca proiectul să fie discutat la întâlnirea miniştrilor de externe ai României şi Ucrainei.
De asemenea, reabilitarea reţelei de drumuri judeţene este în atenţia conducerii judeţului. Sunt investiţii de anvergură în Maramureş, un proiect guvernamental de redeschidere a mineritului, respectiv în energie. Avem pentru anul viitor un portofoliu de proiecte, iar dacă sunteţi interesaţi pute