Carrefour a lansat oficial, joi, magazinul online, după trei luni de la debutul proiectului-pilot, şi vrea ca până la sfârşitul anului să dezvolte o variantă pentru smartphone.
Serviciul este disponibil pentru Bucureşti şi localităţile limitrofe, cu livrarea la domiciliu, putând fi comandate peste 10.000 de produse, selectate din topuri de vânzări pe categorii. Comanda minimă pentru livrarea la domiciliu este de 150 lei, iar taxa de transport este de 15 lei indiferent de adresa de livrare. Plata se face exclusiv prin intermediul cardului bancar. De asemenea, livrările se fac prin Fan Courier cu maşini şi şoferi dedicaţi serviciului Carrefour.
"În topul celor mai vândute produse sunt apa, fructele, bananele în special, legumele şi detergenţii. În topul livrărilor, sectorul 1 este primul, urmat de sectorul 3, 4, 5, iar dintre localităţi Otopeni, Voluntari, Tunari, Popeşti Leordeni. 45% dintre clienţi au cumpărat cel puţin de două ori", a declarat Radu Butufei, director E-Commerce al Carrefour România.
El a adăugat că cea mai mare comandă a fost de 300 kg.
Potrivit directorului comercial al Carrefour România, Vlad Ardeleanu, în cele trei luni de la lansare numărul clienţilor care au cumpărat de pe magazinul online este de ordinul miilor, fără a da o cifră exactă.
"Speranţele ne sunt depăşite, feedback-ul de la clienţi este foarte bun. Cifrele de vânzări cresc de la o zi la alta (...) România are câteva avantaje care ne fac să credem că retailul online de produse alimentare se va dezvolta accelerat: rata de pentrarea a internetului, situată undeva la 40%, viteza de conectare, rata de penetrare a social media şi a smartphone-urilor. Noul model de business va utiliza din plin toate aceste avantaje", a spus Ardeleanu.
El estimează că în 1-2 ani piaţa online cu produse alimentare va depăşi 1% din totalul retailului aliment