Cora a deschis joi centrul comercial din Constanta, proiect care initial a fost gandit ca un mall, dar care ulterior, ca urmare a concurentei in crestere si a puterii de cumparare in scadere, s-a transformat intr-un hipermarket cu galerie comerciala. Compania nu a renuntat insa la ideea de a construi un centru comercial de tip mall, iar orasul vizat acum este Brasovul.
La finalul lui 2010, Cora anunta ca va dezvolta in Constanta un centru comercial de 100 mil. euro, iar in februarie 2011, acest proiect, denumit atunci Corall Constanta, era prezentat oficial. Mallul ar fi urmat sa aiba o suprafata inchiriabila de 45.000 mp, sa cuprinda 150 de magazine si sa gazduiasca pe un sfert din spatiu zone de entertainement. Intre timp insa planurile s-au schimbat, dimensiunea si investitia s-au diminuat considerabil, iar conceptul a fost modificat. Competitia in crestere din orasul de la malul marii, dar si puterea de cumparare in continua scadere de pe plan local au fost factorii care au determinat metamorfoza, potrivit lui Philippe Lejeune, directorul general al Cora.
Astfel, compania a ales sa mearga pe un model care s-a dovedit deja eficient in portofoliul propriu: hipermarket si galerie comerciala. La Constanta, totusi compania a plusat pe dimensiunile galeriei, fata de alte proiecte. Astfel, al doilea Cora din Constanta (primul s-a deschis acum 2 ani in mallul City Park) este hipermarketul cu cea mai mare galerie din reteaua companiei.
Cora Bratianu include un hipermarket cu o arie de vanzare de aproximativ 8.600 mp, o galerie comerciala de 8.500 mp cu 50 de magazine, 670 de locuri de parcare la subsol, 450 de locuri de parcare pe terasa si 12.000 mp spatii verzi din care aproximativ 8.000 mp au fost amenajati pe terasa. Terasa centrului comercial a fost construita in asa fel incat sa poata gazdui evenimente.
La intrarea principala in cora Bra