În judeţul Mehedinţi s-a vândut o singură maşină nouă în primul semestru din acest an, în Covasna 14 maşini, iar în Sălaj 26 de unităţi, potrivit statisticilor jucătorilor din piaţa auto.
La nivel naţional există 13 judeţe în care s-au vândut mai puţin de 100 de maşini de la începutul anului, ceea ce arată tot mai clar că pe măsură ce piaţa auto se îndreaptă spre 60.000 de unităţi (volum similar cu cel din 1993), doar câteva judeţe şi Capitala mai contează în această industrie.
Astfel, în primele şase luni ale acestui an doar în patru judeţe din 41 (Bucureşti şi Ilfov fiind luate la un loc) s-au mai vândut peste 1.000 de maşini, faţă de 26 de judeţe în prima jumătate a lui 2008, când piaţa a atins cel mai înalt nivel, de peste 315.000 de autoturisme vândute anual, potrivit informaţiilor jucătorilor din piaţa auto locală. Mai mult, comparativ cu perioada de vârf, în 17 judeţe vânzările au scăzut cu peste 90%, iar sub media de 80% de la nivel naţional sunt doar şase judeţe. Scăderea puternică vine după o creştere explozivă între 2003 şi 2008, când piaţa auto a fost susţinută de creditele acordate uşor de către bănci dar şi de piaţa imobiliară, mulţi achiziţionând maşini cu venituri obţinute în urma vânzărilor de apartamente sau terenuri. Continuarea pe ZFCorporate
În judeţul Mehedinţi s-a vândut o singură maşină nouă în primul semestru din acest an, în Covasna 14 maşini, iar în Sălaj 26 de unităţi, potrivit statisticilor jucătorilor din piaţa auto.
La nivel naţional există 13 judeţe în care s-au vândut mai puţin de 100 de maşini de la începutul anului, ceea ce arată tot mai clar că pe măsură ce piaţa auto se îndreaptă spre 60.000 de unităţi (volum similar cu cel din 1993), doar câteva judeţe şi Capitala mai contează în această industrie.
Astfel, în primele şase luni ale acestui an doa